Wednesday, June 20, 2012

Bayar pinjaman SME Bank di BSN

Source From (Harian Metro): http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/BayarpinjamanSMEBankdiBSN/Article/index_html

Published: Monday June 20, 2012

BANK Perusahaan Kecil dan Sederhana Malaysia Berhad (SME Bank) menandatangani memorandum persefahaman (MoU) dengan Bank Simpanan Nasional (BSN) untuk menyediakan kemudahan tambahan kepada pelanggan SME Bank membuat pembayaran pinjaman mereka.
Pengarah Urusan SME Bank, Datuk Mohd Radzif Mohd Yunus berkata, melalui kolaborasi gerbang pembayaran itu, pelanggan SME Bank kini boleh membuat pembayaran pinjaman mereka di mana-mana kaunter cawangan BSN secara tunai atau cek tanpa dikenakan caj tambahan.

“Usaha sama ini bakal membantu pelanggan SME Bank terutama yang berada di kawasan agak jauh dari cawangan SME Bank untuk membuat pembayaran pinjaman tepat pada masanya disamping menjimatkan masa.
“Pembayaran pinjaman boleh dibuat di semua 392 cawangan BSN dan 1,500 agen di seluruh negara,” katanya pada majlis menandatangani MoU antara SME Bank dan BSN di Menara SME Bank Kuala Lumpur, semalam.

Majlis disaksikan Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Dr Awang Adek Hussin dan dihadiri Ketua Eksekutif BSN, Datuk Adinan Maning serta Timbalan Ketua Eksekutif (Perbankan Runcit) BSN, Winston Emmanuel.

No comments:

Post a Comment