KUALA LUMPUR, 11 Jan (Bernama) -- Prudential BSN Takaful Bhd (PruBSN)
muncul sebagai naib johan bagi 'Pusat Hubungan Baru Terbaik' pada majlis
anugerah Pusat Hubungan dan Pengurusan Hubungan Pelanggan ke-13.
Source from (Sinar Online): http://www.sinarharian.com.my/bisnes/prubsn-terima-pengiktirafan-1.120192
Published: January 12, 2013
Source from (Bernama): http://www.bernama.com/bernama/v6/bm/newsbusiness.php?id=921061
Published: January 12, 2013
Anugerah berkenaan dihoskan Persatuan Pusat Hubungan dan Pengurusan Hubungan Pelanggan Malaysia (CCAM).
"Kami berbangga menerima anugerah ini. Ia merupakan bukti terhadap
usaha kami dalam menyediakan pengalaman terbaik kepada pelanggan dan
bukti kepada kepentingan pematuhan kepada nilai teras kami, TRUST
(amanah, hormat, persefahaman, senyuman dan kerja berpasukan)," kata
Ketua Pegawai Eksekutif PruBSN Azim Mithani dalam satu kenyataan pada
Jumaat.
PruBSN bersaing dengan 55 pengendali pusat hubungan dan perkhidmatan
pelanggan lain dalam pelbagai industri termasuk telekomunikasi,
perbankan dan insurans, teknlogi maklumat dan syarikat penyumberan luar
lain.
Selepas penilaian kedua, PruBSN merupakan antara 22 calon yang
disenarai pendek untuk layak bagi pusingan ketiga dan seterusnya untuk
menjadi finalis bagi kategori ini dan meraih tempat kedua selepas Shell
Services.
-- BERNAMA
No comments:
Post a Comment